Investirajte u Srbiju

Kampanju za promociju ulaganja u najbolje opštine Srbije, pokrenuli su 2010, NALED i Aerodrom „Nikola Tesla“ sa ciljem jačanja imidža Srbije kao investicione destinacije. Kampanjom su bile obuhvaćene isključivo one opštine koje poseduju zvanični certifikat o povoljnom poslovnom okruženju. Kampanja se sprovodila u ciklusima u trajanju od po godinu dana, u skladu sa dinamikom dodele certifikata.

Jedinstvenost kampanje ogledala se u ciljanom pristupu promociji investicija, koji se pokazao najefektivnijim - svaka opština predstavljena je kroz jednu, ciljanu granu privrede koja ima najviše potencijala za razvoj i jednu uspešnu priču odnosno uspešno realizovanu investiciju.

U okviru kampanje Beogradski aerodrom je obezbeđivao reklamni prostor za bilborde i reklame na ključnim pozicijama unutar aerodroma popt Terminala 1, Terminala 2, izlaza i čekaonica, prostora za preuzimanje prtljaga…NALED je kreirao kompletnu reklamnu kampanju, uključujući vizuelni identitet, ključne poruke i slogane za lokalne samouprave. Slogan poslednjeg ciklusa kampanje glasio je Investirajte u Srbiju – klima je povoljna.

DSC_0259_1195x800.jpg