Odgovori na pitanja: Media buying za kampanju programa podrške uvođenju elektronskog plaćanja

  1. Ponuda se predaje u slobodnoj formi, da li to uključuje uobičajeni sadržaj - koncept media buyinga, strategija i  ponuda?

Da to uključuje navedeno. Bilo bi dobro da imamo i elektronsku verziju priložene dokumentacije. Važno je da nam prikažete efekte i strukturu cene za predložene objave/aktivnosti.

  1. Kanali komunikacije: da li je i Youtube kampanja poželjna sa vaše strane u media mixu, s obzirom da ste naveli da je u materijalima koji će biti dostupni u kampanji predviđen i video za buduće korisnike i da će svakako biti na vašem YT kanalu?

Video koji pravimo će biti tutorijal video za buduće korisnike programa (kako da se prijave na sajtu boljinacin.rs). Po našem iskustvu YT je skup kanal oglašavanja pa je to razlog zašto ga nismo naveli u našoj listi predloga. Naravno budite slobodni da date svoj predlog sa obrazloženjem.

  1. Klasično TV oglašavanje u smislu emitovanja video sadržaja (reklame) nije predviđeno, već su predviđena gostovanja na relevantnim TV stanicama?

Jeste, nemamo predvidjenu izradu TVC za ove potrebe.

  1. Pretpostavljam da predlog strukture kampanje ostavljate u potpunosti agencijama na preporuku, odnosno da nemate željeni odnos ulaganja u Digital kampanju/PR gostovanja na TV stanicama/štampani mediji/radio?

Nemamo, tu očekujemo Vaš predlog.

Ova stranica koristi kolačiće kako bismo vam obezbedili najbolje korisničko iskustvo. Ukoliko nastavite da pretražujete stranicu, pristajete na korišćenje kolačića.

NASTAVITE SAZNAJTE VIŠE