NALED, u okviru projekta Nemačko-srpske razvojne saradnje „Uspostavljanje platforme za povoljno poslovno okruženje (BFE) u WB6“, koji sprovodi NALED uz podršku Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit – GIZ, objavljuje
JAVNI POZIV ZA DOSTAVLJANJE PONUDA ZA NABAVKU USLUGE
IZRADE STRATEGIJE KOMUNIKACIJE, OSMIŠLJAVANJA I DIZAJNA VIZUELNOG IDENTITETA, BRENDING I PROMO MATERIJALA I PRIPREME POSTOVA ZA DRUŠTVENE MREŽE NA PROJEKTU „USPOSTAVLJANJE PLATFORME ZA POVOLJNO POSLOVNO OKRUŽENJE (BFE) U WB6“
1. PREDMET NABAVKE
Zadatak 1: Izrada strategije komunikacije sa akcionim planom.
Izrada i razvoj detaljne strategije komunikacije sa definisanim ciljnim grupama, kanalima komunikacije i KPI-ja za svaki kanal/aktivnost, sa posebnim osvrtom na akcioni plan implementacije i digitalnu strategiju komunikacije.
Zadatak 2: Osmišljavanje slogana projekta u skladu sa komunikacionom strategijom i dizajn vizuelnog identiteta i brending materijala BFE Platforme uključujući BFC SEE Program - logo, roll up (x2), back wall/baner (x1), PPT templejt (x1), Word templejt (x1), templejt za alubond table, templejt za certifikate, brending za BFE&BFC događaj.
Zadatak 3: Osmišljavanje i dizajn promo materijala za potrebe projekta – primena vizuelnog identiteta na notese, olovke, papirne kese, zastave; dizajn i priprema za štampu brošure (x1), info listova (x2), web banera za različite namene (jpg/png) i web infografika (x5).
Zadatak 4: Priprema mesečnih postova za društvene mreže na osnovu inputa, u skladu sa strategijom komunikacije, što uključuje pripremu i prilagođavanje vizuala, tekstova, hashtagova i pominjanja za svaku mrežu, prema usvojenoj dinamici objavljivanja, tokom trajanja projekta.
Detaljni opis svakog od ovih zadataka dat je u Prilogu 1 Javnog poziva – Opis posla.
Detaljni opis Projekta dat je u Prilozima 2 Javnog poziva - BFE brošura i BFE liflet.
2. KRITERIJUMI ZA KVALIFIKOVANI IZBOR PRIVREDNIH SUBJEKATA
Pravo na dostavljanje ponuda imaju sva zainteresovana pravna lica i preduzetnici koji ispunjavaju kriterijume za kvalifikovani izbor privrednog subjekta, odnosno koji ispunjavaju uslove za učešće u postupku koji su definisani Konkursnom dokumentacijom.
Ponuđači su u obavezi da uz ponudu dostave odgovarajuće dokaze o ispunjenosti uslova, na način koji je utvrđen u konkursnoj dokumentaciji.
Reference koje ponuđač treba da ispuni:
Ponude treba da sadrže sledeću dokumentaciju:
3. KRITERIJUM ZA DODELU UGOVORA – KRITERIJUM ODNOS CENE I KVALITETA
Ugovor će biti dodeljen ekonomski najpovoljnijoj ponudi koja se određuje primenom kriterijuma odnos cene i kvaliteta, bliže definisanim u konkursnoj dokumentaciji.
Proces odabira marketinške agencije sprovešće komisija koju će osnovati NALED kako bi evaluirao ponude. Ponude će biti procenjene u skladu sa kriterijumima specifikovanim u Prilogu 1 - Opis posla, paragraf V Potrebna znanja, veštine i iskustva.
Komisija će koristiti kombinovani metod ocenjivanja:
4. PREUZIMANJE KONKURSNE DOKUMENTACIJE
Svi zainteresovani ponuđači mogu preuzeti konkursnu dokumentaciju sa zvanične internet stranice NALED-a na ovoj stranici.
5. JEZIK PONUDE
Ponude moraju biti date na srpskom jeziku.
6. NAČIN DOSTAVLJANJA PONUDA
Ponude se dostavljaju u papirnoj formi ili elektronskim putem.
Ponude u papirnoj formi se dostavljaju lično ili poštom na sledeću adresu:
Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED)
Makedonska 30, VII sprat
11000 Beograd
Srbija
Ukoliko se ponuda dostavlja elektronskim putem, treba da bude dostavljena u pdf formatu, potpisana kvalifikovanim elektronskim potpisom ovlašćenog zastupnika ponuđača. Ponude se dostavljaju na adresu elektronske pošte: naled@naled.rs.
7. ROK ZA DOSTAVLJANJE PONUDA
Ponude moraju biti dostavljene na jedan od načina predviđenih konkursnom dokumentacijom, najkasnije do 12. aprila 2022. godine do 23:59h, bez obzira na način dostavljanja.
8. MESTO, VREME I NAČIN OTVARANJA PONUDA
Javno otvaranje dostavljenih ponuda biće obavljeno u prostorijama NALED-a, Ulica Makedonska broj 30, Beograd, neposredno nakon isteka roka za dostavljanje ponuda, odnosno 13. aprila 2022. godine u 12:00h.
9. UČEŠĆE U POSTUPKU JAVNOG OTVARANJA PONUDA
Ponuđači imaju pravo da učestvuju u postupku javnog otvaranja ponuda posredstvom svojih ovlašćenih predstavnika. Predstavnici ponuđača su u obavezi da komisiji za izbor najpovoljnijeg ponuđača predaju odgovarajuće ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponuda.
10. ROK ZA DONOŠENJE ODLUKE O IZBORU PONUĐAČA
Odluka o izboru ponuđača biće doneta u okvirnom roku od 5 (pet) dana od dana isteka roka za dostavljanje ponuda i biće dostavljena svim ponuđačima koji dostave ponude.
11. KONTAKT OSOBA ZA PRUŽANJE DODATNIH INFORMACIJA I POJAŠNJENJA
Zainteresovani ponuđači mogu zahtevati dodatne informacije ili pojašnjenja u cilju pripreme ponude. Kontakt osoba je Vladimir Berisavac - v.berisavac@naled.rs.
12. ROK VAŽENJA PONUDE
Ponuda mora važiti najmanje 30 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
13. CENA
Ponuđena cena mora biti iskazana u evrima, bez uračunatog PDV-a, kao i sa uračunatim PDV-om.
Ova stranica koristi kolačiće kako bismo vam obezbedili najbolje korisničko iskustvo. Ukoliko nastavite da pretražujete stranicu, pristajete na korišćenje kolačića.
NASTAVITE SAZNAJTE VIŠE