Odgovori na pitanja: Marketing i PR podrška na projektu pametnog sakupljanja ambalaže

  1. Da li će se projekat implementirati isključivo u Zrenjaninu?
    Da. Zrenjanin je odabran kao grad u kome će biti realizovan projekat.

  2. Da li je predviđemo da odabrana agencija implementira i aktivnosti iz oblasti odnosa sa medijima?
    Agencija je zadužena za pripremu medijskog plana, dok će za implementaciju biti zadužen NALED-ov PR tim.

  3. U dokumentu navodite da će 3.3 miliona ambalaža nositi oznaku. Da li je odlaganje moguće samo ambalaže sa oznakom i ako jeste, da li imate više informacija koji su to proizvodi-brendovi sa tržišta?
    Tako je, planirano je odlaganje obeležene ambalaže koja obuhvata limenke, plastične flaše, staklene flaše i tetrapak proizvode. U ovom trenutku ne komuniciramo koji su brendovi u pitanju.

  4. Da li će reciklažne mašine biti postavljene u Idea i Roda prodajnim objektima ili i na javnim mestima?
    Reciklažne mašine će biti raspoređene u IDEA i Roda maloprodajnim objektima, kao i na javnim mestima.

  5. Da li su dostupni nacrti tih mašina?
    U zavisnosti od dostupnog prostora i uslova, moguće je postavljanje pametne kante, ručnih skenera ili RMV mašine. Iz tog razloga, nacrti i ostali materijali biće dostupni tek nakon odabira mašina.

  6. Da li je zadatak agencije da kreira nalepnicu, s obzirom da se čini da bi ona mogla biti važan element komunikacije?
    Agencija može da kreira nalepnicu, ali to nije obavezan deo zadatka.

  7. U pozivu je navedeno da agencija mora imati bar tri reference na projektima koji se bave ekologijom. Da li je to uslov ili dodatna vrednost pri bodovanju?
    Nije obavezan uslov, ali utiče na bodovanje ovog segmenta.

  8. Da li je neophodno (poželjno) razviti predlog kreativnog rešenja ili se radi samo o predstavljanju mehanizma jedne od aktivacija na mrežama?
    Dovoljno je predstavljanje mehanizma jedne aktivacije koja može biti online, offline, ili kombinacija offline i online.

  9. Agencija je u sistemu PDV-a. Da li se ponuda iskazuje u bruto ili neto iznosima (da li postoji mogućnost oslobađanja od PDV-a?)
    Pozivom je predviđeno dostavljanje bruto cene. Postoji mogućnost oslobađanja od PDV-a, pa agencija može dostaviti i neto ponudu.

Ova stranica koristi kolačiće kako bismo vam obezbedili najbolje korisničko iskustvo. Ukoliko nastavite da pretražujete stranicu, pristajete na korišćenje kolačića.

NASTAVITE SAZNAJTE VIŠE