Odgovori na pitanja - Poziv za podnošenje ponuda: Marketing i PR podrška na programu promocije inovacija i inovatora, preduzetništva, investicija i poslovnog okruženja

  1. U pozivu je navedeno da ponuda koju će zainteresovano lice dostaviti treba da sadrži najmanje tri reference za realizovane projekte i kampanje iz oblasti promocije inovacija, preduzetništva i investicija. Da li navedene reference treba da budu date od prethodnih Naručilaca sa kojima je zainteresovano lice sarađivalo?
    Nije neophodno dostavljanje referenci od prethodnih Naručilaca. Dovoljno je da agencija u okviru prijave dostavi kratak opis realizovanih projekata ili kampanja iz oblasti promocije inovacija, preduzetništva i investicija koji sadrži ime i kontakt podatke naručioca, period realizacije i grafička rešenja, fotografije i druge primere koji mogu da posluže kao ilustracija pristupa agencije i postignutih rezultata.

  2. Koje dodatne aktivnosti treba navesti u okviru dokumentacije koju treba dostaviti (,,Obrazloženje ponude prema definisanom opisu posla u skladu sa predloženim budžetom; Potrebno je predložiti i dodatne aktivnosti koje nisu obuhvaćene opisom posla, planirano angažovanje (broj čovek/ dana) tokom meseca, dostupne alate i servise, okviran broj komunikacionih proizvoda”)?
    Sve aktivnosti koje za cilj imaju promociju inovacija i inovatora, grant šeme, uslova poslovanja i samog projekta, i nisu precizirane planiranim opisom posla, a koje agencija može da pruži u okviru predviđenog budžeta, treba navesti kao dodatne aktivnosti.

  3. U Opisu posla navodi se sledeće: ,,Ugovaranje neplaćenog oglašavanja i gostovanja u medijima”. Da li se misli na neke određene medije, broj gostovanja i termine?
    Ne. Na agenciji je da na početku svake godine projekta pripremi okviran medijski plan u kome će navesti konkretne medije, emisije i termine za plaćena i neplaćena oglašavanja i gostovanja u medijima.

  4. Da li je u naznačenoj bruto vrednosti Ugovora tokom tri godine sa agencijom uračunat i porez na dodatu vrednost? Ukoliko je tako, da li postoji mogućnost da se agencija oslobodi plaćanja PDV-a s obzirom na to da radi na Projektu koji finansira inostrani donator?
    U Pozivu je naznačen ukupni bruto iznos budžeta sa porezom na dodatu vrednost. S obzirom na to da je donator privatna kompanija, nije moguće osloboditi se plaćanja PDV-a.

  5. Da li se Projekat odnosi isključivo na poljoprivrednu i prerađivačku industriju i MSP iz iste? Da li se Projekat bavi malim I srednjim preduzećima koje pripaduju prehrambenoj industriji generalno – od proizvođača svežeg voća i povrća, do prerađivača hrane, proizvođača specijalizovane hrane, itd…? Da li će u projektu pored MSP (proizvođača) biti uključene i druge institucije iz ovog sektora, koje nisu nužno proizvođači i MSP? Da li je pored poljoprivrednog/prehrambenog sektora uključen još neki drugi, ili subjekti iz nekog srodnog sektora?
    Projekat StarTech odnosi se na sva mala i srednja preduzeća koja uvode inovacije proizvoda ili procesa, bez obzira na sektor iz koga dolaze. Grantovi se dodeljuju isključivo malim i srednjim preduzećima, dok će u projekat na druge načine biti uključene i druge institucije i nevladine organizacije. 

  6. Koje su ključne ciljne grupe po stubovima Projekta?
    a) Direktna finansijska i ekspertska podrška domaćim malim i srednjim preduzećima – Ključna ciljna grupa su inovativna mala i srednja preduzeća.
    b) Podrška reformama koje će doprineti stvaranju boljih uslova za razvoj inovativne privrede – Ključne ciljne grupe su institucije i privreda.
    c) Promocija inovacija, inovatora i Srbije kao investicione destinacije – Ključna ciljna grupa su privreda, investitori i donatorska zajednica.
    Agencije mogu predložiti i dodatne ciljne grupe prema stubovima Projekta.

  7. Ko snosi trošak produkcije za animirane videe u sve tri godine projekta i video testemonijale u trećoj godini projekta?
    Troškove celokupne produkcije animiranih videa i video testemonijala tokom sve tri godine snosi agencija.

  8. Ko snosi trošak izrade internet stranice i produkcije svih brending materijala, zakupa prostora i slično?
    NALED će biti zadužen za troškove plaćanja oglašavanja u medijima (TV, radio, štampa, portali), izrade internet stranice i mrežne platforme, angažovanja novinara, iznajmljivanja prostora za događaje, iznajmljivanja tehnike, nabavke keteringa, štampe promo materijala i brendinga, izrade analiza i istraživanja.

  9. Da li je jedini zadatak agencije da osmisli kampanju koja treba da obuhvati pokretanje i promociju programa, informisanje javnosti, animiranje potencijalnih korisnika i ostale stavke koje su navedene na kraju kreativnog zadatka, ili je neophodno dostaviti još nešto pored toga - npr. da li je u samoj ponudi potrebno uraditi akcioni plan ili je u ovoj fazi dovoljno dostaviti samo predlog koncepta kampanje?
    U ovoj fazi je dovoljno dostaviti predlog koncepta kampanje koji sadrži i predlog vizuelnog identiteta i grafičkih rešenja na osnovu postojećeg logoa. Agencija može da predloži i akcioni plan, ali ovo nije obavezan deo kreativnog zadatka.

Ova stranica koristi kolačiće kako bismo vam obezbedili najbolje korisničko iskustvo. Ukoliko nastavite da pretražujete stranicu, pristajete na korišćenje kolačića.

NASTAVITE SAZNAJTE VIŠE