IVA – Chat bot republičkih inspekcija

Naziv projekta: IVA – Chat bot republičkih inspekcija

Donator: Evropska banka za obnovu i razvoj

Partneri: Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave

Korisnici: Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave

Period realizacije: Decembar 2020 – Mart 2022

Portal: www.inspektor.gov.rs

 

U poslednje 3 godine, od juna 2017. godine, Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) pruža finansijsku i tehničku podršku Ministarstvu za državnu upravu i lokalnu samoupravu (MDULS) za reformu i modernizaciju sistema inspekcijskog nadzora u Republici Srbiji. Uz podršku NALED-a, osnovana je Jedinica za podršku Koordinacionoj komisiji za inspekcijski nadzor, koja koordiniše sveobuhvatnu reformu koja uklјučuje 44 inspekcije u 14 ministarstava.

Na osnovu usvojenog Nacionalni Program za suzbijanje sive ekonomije za period 2019 – 2020 i Akcionog plana, predviđeno je uspostavlјanje sveobuhvatnog Kontakt Centra republičkih inspekcija za privredu i građane.

Kontakt centar republičkih inspekcija osnovan je 25. marta 2020. godine i to je jedinstveno mesto gde privrednici i građani mogu da prijave sivu ekonomiju, neregistrovane subjekte i nelojalnu konkurenciju, kao i nepravilnosti ili pritužbe na rad inspektora putem telefona, e-pošte i glasovne pošte. Da bi se održao i nastavio efikasan rad Kontakt centra, on je tehnički nadograđen dodatnom funkcionalnošću, i to: Chatbot - softverskom aplikacijom koja se koristi za online chat razgovor sa strankama. Aplikacija Chabot je dostupna na web lokaciji Koordinacione komisija za inspekcijski nadzor – www.inspektor.gov.rs, a u planu je omogućenje pristupa IVA-i putem Viber aplikacije. Pomoću Chatbot aplikacije, sve zainteresovane strane (privrednici i građani) treba da dobiju odgovore odmah i na taj način će biti izbegnuta čekanja - operateri, analitičari, inspekcija.

Korišćenjem Chatbot aplikacije brojni neadekvatni zahtevi za obradu i ponavlјajući poslovi koji zahtevaju dosta vremena operatora, analitičara i inspektora, biće zamenjen softverom.

 

Ciljevi i rezultati:

 

  • Chatbot aplikacija će služiti za navigaciju i podršku privrednicima ili građaninima da popune online formu za podnošenje pitanja ili predstavke i pružaće odgovora na pitanja koja se tiču nadležnosti nadležnih organa inspekcija, policija, sudstvo, organi jedinica lokalne samouprave, itd.
  • Nadogradnja Chatbot aplikacije kako bi se omogućila početna trijaža pitanja i predstavki koja se odnose na procenu rizika (softver treba da pomoću formule za procenu rizika unapred odredi rizik) i predloži stranci mogući odgovor.
  • Pružanje informacija o zakonskoj regulativi i inspekcijskoj praksi kako bi se stranke edukovale, kako bi se smanjio broj poziva, predmeta i predstavki koje nisu u nadležnosti republičkih inspekcija.

Povezani Sadržaji

Vesti

IVA se pridružila timu inspekcija

01.03.2021

Prijavljivanje sive ekonomije uz pomoć ChatBot aplikacije....Pročitaj vest

Ova stranica koristi kolačiće kako bismo vam obezbedili najbolje korisničko iskustvo. Ukoliko nastavite da pretražujete stranicu, pristajete na korišćenje kolačića.

NASTAVITE SAZNAJTE VIŠE