hacklink panel Ankara escort Süperbahis Betboo Betboo Süperbahis Süperbahis Süperbahis Süperbahis Süperbahis Süperbahis Süperbahis Betboo Mobilbahis Süperbahis Süperbahis Ngsbahis Süperbahis Canlı Bahis Trbet Süperbahis Süperbahis Canlı Bahis Trbet Trbet Trbet Trbet Süperbahis Süperbahis Süperbahis Süperbahis Süperbahis Süperbahis Süperbahis Süperbahis Süpertotobet Süpertotobet Süpertotobet Süperbahis Süpertotobet Süperbahis Süperbahis Süpertotobet Süpertotobet Süperbahis Süperbahis Süpertotobet Süperbahis Süperbahis Mobilbahis Mobilbahis Mobilbahis Mobilbahis Süperbahis Mobilbahis Mobilbahis Mobilbahis Mobilbahis Mobilbahis Mobilbahis Mobilbahis Mobilbahis Mobilbahis Ngsbahis Mariobet Mariobet Süperbahis Süperbahis Pashagaming Süperbahis Süperbahis Ngsbahis Betboo Trbet Süperbahis Mariobet Mariobet Mariobet Süperbahis Canlı Bahis Ngsbahis Süperbahis Pashagaming Ngsbahis Pashagaming Pashagaming Ngsbahis Ngsbahis Ngsbahis Ngsbahis Ngsbahis Mariobet Mariobet Trbet Süperbahis Canlı Bahis Süperbahis Trbet Trbet Trbet Trbet Trbet Trbet Süperbahis Betboo Mobilbahis Süperbahis Süperbahis Trbet Canlı Bahis Trbet Mobilbahis Süperbahis Canlı Bahis Süperbahis Süperbahis Canlı Bahis Canlı Bahis Betmatik Betmatik Betmatik Canlı Bahis Betmatik Trbet Trbet Trbet Süperbahis Betboo Betboo Betboo Süperbahis Canlı Bahis Trbet Canlı Bahis Betboo Süperbahis Süperbahis Betboo Betmatik Ngsbahis Mobilbahis Mariobet Mobilbahis Mobilbahis Trbet wso shell hacklink satış Ethereum classic Kripto para haberleri Kripto para haberleri Kripto para haberleri Kripto para haberleri Kripto para haberleri Kripto para haberleri Kripto para haberleri dashcoin Ethereum Litecoin Ripple tron Usd tether Bitcoin stellar nemcoin dogecoin bitcoin gold bitcoin cash Kripto para haberleri bitcoin Altcoin

Promocija turizma i kulture

Kruševac - Venčanje kao u doba NemanjićaŠampioni.jpg

Osvojeno mesto: Šampion
Populacija: 127.429
Broj privrednih subjekata: 5.529
Stepen razvijenosti: II grupa
Broj bodova: 105
Kontakt: www.krusevac.rs; protokol@krusevac.rs

 

Ekstravagantna trpeza, zanimljivi kostimi i srednjovekovni običaji, izdvojili su Kruševac u kategoriji promocije turizma i kulture projektom kolektivnog venčanja kao u doba Nemanjića. Grad Kruševac i Turistička organizacija u čast obeležavanja nacionalnog praznika Vidovdan, organizuju tokom juna brojne manifestacije, a jedna od njih je i trodnevni međunarodni festival Viteški megdan u Lazerevom gradu. Centralni događaj manifestacije je organizovanje grupnog srednjovekovnog venčanja u crkvi Lazarici. Prvi put je organizovano 2016. kako bi se oživela epoha srednjeg veka. Karakteristično za ovu manifestaciju je da se mladenci venčavaju u odeći koja oslikava tradiciju davnih vremena, što je ideja i u pripremi trpeze. Manifestacija je doprinela da se u odnosu na 2016. broj turista poveća za 22%, a broj noćenja za 14%. U 2017. na ime boravišne takse u Kruševcu je uplaćeno 61% više sredstava. Manifestacija je kategorisala Kruševac turističkim mestom druge kategorije.

Prilog o pobedničkom rešenju emitovan u emisiji Ovo je Srbija, RTS

 

Tekst o pobedničkom rešenju objavljen u dnevnom listu Politika

naled krusevac-1.jpg

 

Loznica - Od virtuelnog do stvarnog obilaska LozniceVicešampioni.jpg

Osvojeno mesto: Vicešampion
Populacija: 79.327
Broj privrednih subjekata: 3.348
Stepen razvijenosti: III grupa
Broj bodova: 99
Kontakt: www.loznica.rs; dmilutinovic@loznica.rs

 

Loznica je otišla korak dalje sa novim tehnologijama u prezentaciji turističkog bogatstva kroz kreiranje virtuelnih tura po gradu. Ovaj poduhvat doneo je Loznici ne samo nove turiste već i titulu Vicešampiona lokalnog razvoja u oblasti promocije turizma i kulture.

Grad Loznica i Turistička organizacija su tokom 2017/18. akcenat stavili na digitalnu promociju turističkih potencijala. Ovakav pristup ocenjen je kao neophodan za dalju komunikaciju i plasiranje željenih informacija prema turistima. Osim pokretanja novog, modernog sajta sa ažuriranim informacijama, i fotografijama, turistima su dostupne i virtuelne ture koje promociju turističkih potencijala čine kompletnijom. Smisao kreiranja virtuelnih tura je da posetioce jedinstvene „šetnje“, najpre privuče da što duže ostanu na sajtu, a potom i da ih zainteresuju da posete Loznicu. Porastao je i broj pratilaca na društvenim mrežama Facebook i Instagram, gde su sistemski plasirane informacije o turističkim potencijalima grada, te je tako u 2017. zabeleženo povećanje od  167,4% u odnosu na 2016. lajkova objava na Facebook stranici. Sve to rezultiralo je da grad Loznica u protekle tri godine zabeleži povećanje broja turista za čak 58%.

Prilog o pobedničkom rešenju emitovan u emisiji Ovo je Srbija, RTS




Tekst o pobedničkom rešenju objavljen u dnevnom listu Politika
vicesamp-1.jpg