EDGE: Communication and Citizen Feedback

Kreditor:  Svetska banka (World Bank) 
Partner:  Agencija za integrisane komunikacije Majo Public doo 
Korisnik: Kancelarija za IT i eUpravu 
Period realizacije:  maj 2022. – jun 2024. 

Projekat Communication and Citizen Feedback koji NALED sprovodi zajedno sa Majo Public, deo je projekta Enabling Digital Governance (EDGE) kojim Svetska banka podržava razvoj digitalnih usluga javne uprave kao deo reformi digitalizacije javne uprave u Srbiji.  

Digitalizacija je pokretač reformi u upravljanju javnim sektorom. Primena novih tehnologija i usluga i njihova komunikacija sa građanima i privredom, neophodni su za efikasno unapređenje javne administracije.  

U cilju jačanja i unapređenja sposobnosti građana, privrede i javne administracije da prepoznaju koristi od digitalizacije javnih usluga, u okviru Projekta će se prikupiti i analizirati iskustva građana i privrede, sprovesti sveobuhvatna marketinška kampanja i organizovati razne aktivnosti radi podizanja svesti o važnosti digitalizacije javnih usluga.  

Tokom projekta obaviće se brojne aktivnosti orijentisane na: 

  • Promociju novih digitalnih usluga za građane i privredu,  
  • Promociju ključnih registara,  
  • Razvoj alata za merenje zadovoljstva korisnika koji koriste eUsluge,  
  • Promociju državnog data centra za bezbednost podataka u Kragujevcu, kao i dalji razvoj i vidljivost eUsluga. 

Ova stranica koristi kolačiće kako bismo vam obezbedili najbolje korisničko iskustvo. Ukoliko nastavite da pretražujete stranicu, pristajete na korišćenje kolačića.

NASTAVITE SAZNAJTE VIŠE