Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED), u okviru realizacije projekta „Nacionalna inicijativa za bezgotovinska plaćanja Bolji način”, zajedničnog projekta Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH i kompanija Mastercard i Visa, koji se sprovodi pod okriljem develoPPP programa Nemačkog saveznog ministarstva za ekonomsku saradnju i razvoj (BMZ) u saradnji sa NALED-om i Ministarstvom finansija Republike Srbije, objavljuje 03.09.2024. godine:
J A V N I P O Z I V
ZA NABAVKU
Angažovanja agencije za organizaciju POS karavana do kraja 2024. godine u sedam do deset gradova u Srbiji, što podrazumeva sprovođenje terenskih poseta malim radnjama i prodavnicama (njih 6.000 najmanje) koje nemaju mogućnost plaćanja karticama, u cilju njihovog uključivanja u POS program i edukacije o bezgotovinskim plaćanjima
1. PREDMET NABAVKE
Angažovanja agencije za organizaciju POS karavana do kraja 2024. godine u sedam do deset gradova u Srbiji, što podrazumeva sprovođenje terenskih poseta malim radnjama i prodavnicama (njih 6.000 najmanje) koje nemaju mogućnost plaćanja karticama, u cilju njihovog uključivanja u POS program i edukacije o bezgotovinskim plaćanjima.
2. KRITERIJUMI ZA IZBOR PONUĐAČA
Pravo na dostavljanje ponuda imaju svi zainteresovani privredni subjekti koji ispunjavaju kriterijume za izbor subjekta koji su definisani u Konkursnoj dokumentaciji.
Ponuđači su u obavezi da uz ponudu dostave odgovarajuće dokaze o ispunjenosti kriterijuma, na način koji je utvrđen Konkursnom dokumentacijom.
3. KRITERIJUM ZA DODELU UGOVORA
Ocena dostavljenih ponuda biće izvršena primenom kriterijuma odnos cene i kvaliteta na sledeći način:
4. PREUZIMANJE INSTRUKCIJA ZA PONUĐAČE
Svi zainteresovani ponuđači mogu preuzeti Konkursnu dokumentaciju sa zvanične internet stranice NALED-a, posredstvom sledećeg linka: https://naled.rs/javni-poziv-pos-karavan.
5. JEZIK PONUDE
Ponude moraju biti date na srpskom jeziku.
6. NAČIN DOSTAVLJANJA PONUDA
Ponude se dostavljaju elektronskim putem, na načina koji je utvrđen u Konkursnoj dokumentaciji.
7. ROK ZA DOSTAVLJANJE PONUDA
Ponude moraju biti dostavljene najkasnije do 18.09.2024. godine do 23:59h.
8. MESTO, VREME I NAČIN OTVARANJA PONUDA
Javno otvaranje dostavljenih ponuda biće obavljeno u prostorijama NALED-a, ul. Makedonska br. 30, Beograd, neposredno nakon isteka roka za dostavljanje ponuda, 20.09.2024. godine u 11:00 časova. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati sva zainteresovana lica.
9. ROK ZA DONOŠENJE ODLUKE O DODELI UGOVORA
Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda. Odluka o dodeli ugovora biće dostavljena svim ponuđačima istovremeno.
10. ROK VAŽENJA PONUDE
Ponuda mora važiti najmanje 30 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
11. KONTAKT OSOBA ZA PRUŽANJE DODATNIH INFORMACIJA I POJAŠNJENJA
Zainteresovani ponuđači mogu zahtevati mejlom dodatne informacije ili pojašnjenja u cilju pripreme ponude najkasnije sedam dana pre isteka roka za dostavljanje ponuda. Kontakt osoba Adis Berberović imejl adresa a.berberovic@naled.rs.
12. PRIMEDBE PONUĐAČA I PONIŠTENJE POSTUPKA
Ponuđač koji je učestvovao u postupku nabavke ima pravo da podnese primedbu na Izveštaj o oceni ponuda sa Odlukom o dodeli ugovora u roku od tri dana od dana prijema Odluke ukoliko smatra da je bilo neregularnosti u sprovođenju postupka nabavke ili da je Odluka doneta na pogrešno utvrđenim činjenicama.
Ponuđač je dužan da obrazloži primedbu, kao i da dostavi dokaze koji potvrđuju neregularnost i/ili grešku u utvrđivanju činjenica.
Primedbe se dostavljaju na imejl adresu nabavke@naled.rs
Menadžer za nabavke će ispitati osnovanost primedbe ponuđača i u roku od 5 (pet) radnih dana od dana prijema primedbe ponuđaču dostaviti odgovor na primedbu i to mejlom u slobodnoj formi. U odgovoru se može konstatovati da je primedba osnovana ili neosnovana.
U slučaju da je primedba osnovana, lice nadležno za nabavke izradiće Odluku o poništavanju odluke o dodeli ugovora i dostaviti je na odobrenje i potpis Izvršnom direktoru. U obrazloženju pomenute Odluke potrebno je ukazati na uočenu nepravilnost i naložiti Komisiji za nabavku da ponovo sprovede postupak evaluacije kako bi se uočena nepravilnost ispravila.
Komisija za nabavku će u dodatnom roku od 5 (pet) radnih dana od dana donošenja Odluke o poništavanju ponoviti evaluaciju ponuda, te izraditi i dostaviti menadžeru za nabavke novi Izveštaj o oceni ponuda. Nakon prijema novog Izveštaja o oceni ponuda, Menadžer za nabavke izrađuje novu Odluku o dodeli ugovora i dalje postupa u skladu sa gore navedenim koracima.
Odluka o dodeli ugovora je konačna ako se protiv nje ne može podneti primedba.
Ova stranica koristi kolačiće kako bismo vam obezbedili najbolje korisničko iskustvo. Ukoliko nastavite da pretražujete stranicu, pristajete na korišćenje kolačića.
NASTAVITE SAZNAJTE VIŠE