Javni poziv za nabavku agencije za organizaciju POS karavana u gradovima Srbije






Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED), u okviru realizacije projekta „Nacionalna inicijativa za bezgotovinska plaćanja Bolji način”, zajedničnog projekta Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH i kompanija Mastercard i Visa, koji se sprovodi pod okriljem develoPPP programa Nemačkog saveznog ministarstva za ekonomsku saradnju i razvoj (BMZ) u saradnji sa NALED-om i Ministarstvom finansija Republike Srbije, objavljuje 03.09.2024. godine:

 

J A V N I   P O Z I V

ZA NABAVKU

Angažovanja agencije za organizaciju  POS karavana do kraja 2024. godine u sedam do deset gradova u Srbiji, što podrazumeva sprovođenje terenskih poseta malim radnjama i prodavnicama (njih 6.000 najmanje) koje nemaju mogućnost plaćanja karticama, u cilju njihovog uključivanja u POS program i edukacije o bezgotovinskim plaćanjima

 

 1. PREDMET NABAVKE

Angažovanja agencije za organizaciju  POS karavana do kraja 2024. godine u sedam do deset gradova u Srbiji, što podrazumeva sprovođenje terenskih poseta malim radnjama i prodavnicama (njih  6.000 najmanje) koje nemaju mogućnost plaćanja karticama, u cilju njihovog uključivanja u POS program i edukacije o bezgotovinskim plaćanjima.

2. KRITERIJUMI ZA IZBOR PONUĐAČA

Pravo na dostavljanje ponuda imaju svi zainteresovani privredni subjekti koji ispunjavaju kriterijume za izbor subjekta  koji su definisani u Konkursnoj dokumentaciji.

Ponuđači su u obavezi da uz ponudu dostave odgovarajuće dokaze o ispunjenosti kriterijuma, na način koji je utvrđen Konkursnom dokumentacijom. 

3. KRITERIJUM ZA DODELU UGOVORA

Ocena dostavljenih ponuda biće izvršena primenom kriterijuma odnos cene i kvaliteta na sledeći način:

  1. Kvalitet: 70 bodova/pondera
  2. Cena: 30 bodova/pondera

4. PREUZIMANJE INSTRUKCIJA ZA PONUĐAČE

Svi zainteresovani ponuđači mogu preuzeti Konkursnu dokumentaciju sa zvanične internet stranice NALED-a, posredstvom sledećeg linka: https://naled.rs/javni-poziv-pos-karavan

5. JEZIK PONUDE

Ponude moraju biti date na srpskom jeziku.

6. NAČIN DOSTAVLJANJA PONUDA

Ponude se dostavljaju elektronskim putem, na načina koji je utvrđen u Konkursnoj dokumentaciji.

7. ROK ZA DOSTAVLJANJE PONUDA

Ponude moraju biti dostavljene najkasnije do 18.09.2024. godine do 23:59h.

8. MESTO, VREME I NAČIN OTVARANJA PONUDA

Javno otvaranje dostavljenih ponuda biće obavljeno u prostorijama NALED-a, ul. Makedonska br. 30, Beograd, neposredno nakon isteka roka za dostavljanje ponuda, 20.09.2024. godine u 11:00 časova.  Otvaranju ponuda mogu prisustvovati sva zainteresovana lica.

9. ROK ZA DONOŠENJE ODLUKE O DODELI UGOVORA

Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda. Odluka o dodeli ugovora biće dostavljena svim ponuđačima istovremeno.

10. ROK VAŽENJA PONUDE

Ponuda mora važiti najmanje 30 dana od dana javnog otvaranja ponuda.

11. KONTAKT OSOBA ZA PRUŽANJE DODATNIH INFORMACIJA I POJAŠNJENJA

Zainteresovani ponuđači mogu zahtevati mejlom dodatne informacije ili pojašnjenja u cilju pripreme ponude najkasnije sedam dana pre isteka roka za dostavljanje ponuda. Kontakt osoba Adis Berberović imejl adresa a.berberovic@naled.rs.

12. PRIMEDBE PONUĐAČA I PONIŠTENJE POSTUPKA

Ponuđač koji je učestvovao u postupku nabavke ima pravo da podnese primedbu na Izveštaj o oceni ponuda sa Odlukom o dodeli ugovora u roku od tri dana od dana prijema Odluke ukoliko smatra da je bilo neregularnosti u sprovođenju postupka nabavke ili da je Odluka doneta na pogrešno utvrđenim činjenicama.

Ponuđač je dužan da obrazloži primedbu, kao i da dostavi dokaze koji potvrđuju neregularnost i/ili grešku u utvrđivanju činjenica.

Primedbe se dostavljaju na imejl adresu nabavke@naled.rs

Menadžer za nabavke  će ispitati osnovanost primedbe ponuđača i u roku od 5 (pet) radnih dana od dana prijema primedbe ponuđaču dostaviti odgovor na primedbu i to mejlom u slobodnoj formi. U odgovoru se može konstatovati da je primedba osnovana ili neosnovana.

U slučaju da je primedba osnovana, lice nadležno za nabavke izradiće Odluku o poništavanju odluke o dodeli ugovora i dostaviti je na odobrenje i potpis Izvršnom direktoru. U obrazloženju pomenute Odluke potrebno je ukazati na uočenu nepravilnost i naložiti Komisiji za nabavku da ponovo sprovede postupak evaluacije kako bi se uočena nepravilnost ispravila.

Komisija za nabavku će u dodatnom roku od 5 (pet) radnih dana od dana donošenja Odluke o poništavanju ponoviti evaluaciju ponuda, te izraditi i dostaviti menadžeru za nabavke novi Izveštaj o oceni ponuda. Nakon prijema novog Izveštaja o oceni ponuda, Menadžer za nabavke  izrađuje novu Odluku o dodeli ugovora i dalje postupa u skladu sa gore navedenim koracima.

Odluka o dodeli ugovora je konačna ako se protiv nje ne može podneti primedba.

Ova stranica koristi kolačiće kako bismo vam obezbedili najbolje korisničko iskustvo. Ukoliko nastavite da pretražujete stranicu, pristajete na korišćenje kolačića.

NASTAVITE SAZNAJTE VIŠE