Javni poziv za nabavku usluge keteringa








Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED), u okviru realizacije projekta „Efektivnije  javne nabavke i održivi lanci snabdevanja (ESG) za unapređenje konkurentnosti” koji finansira Vlada Švedske preko Švedske agencije za međunarodni razvoj i saradnju (Sida), objavljuje na sajtu NALED-a 14.10.2024. godine:

J A V N I   P O Z I V

ZA NABAVKU

Usluge keteringa za potrebe događaja organizovanih u okviru projekta “Efektivnije javne nabavke i održivi lanci snabdevanja (ESG) za unapređenje konkurentnosti” u prostorijama NALED-a

1. PREDMET NABAVKE

Usluge keteringa za potrebe događaja organizovanih u okviru projekta “Efektivnije javne nabavke i održivi lanci snabdevanja (ESG) za unapređenje konkurentnosti” u prostorijama NALED-a. Predmet nabavke je oblikovan u tri partije, i to:

PARTIJA I – KETERING SA TOPLIM I HLADNIM POSLUŽENJEM

PARTIJA II – KOLAČI

PARTIJA III – KANAPEI

2. KRITERIJUMI ZA IZBOR PONUĐAČA

Pravo na dostavljanje ponuda imaju sva zainteresovana pravna lica i preduzetnici koji ispunjavaju kriterijume za izbor subjekta koji su definisani u Konkursnoj dokumentaciji.

Ponuđači su u obavezi da uz ponudu dostave odgovarajuće dokaze o ispunjenosti kriterijuma, na način koji je utvrđen Konkursnom dokumentacijom. 

3. KRITERIJUM ZA DODELU UGOVORA

PARTIJA I – KETERING SA TOPLOM I HLADNIM POSLUŽENJEM

Ocena dostavljenih ponuda biće izvršena primenom kriterijuma odnos cene i kvaliteta na sledeći način:

  1. Ponuđena cena: 60 bodova/pondera
  2. Kvalitet: 40 bodova/pondera

PARTIJA II – KOLAČI

Ocena dostavljenih ponuda biće izvršena primenom kriterijuma odnos cene i kvaliteta na sledeći način:

  1. Ponuđena cena: 60 bodova/pondera
  2. Kvalitet: 40 bodova/pondera

PARTIJA III – KANAPEI

Ocena dostavljenih ponuda biće izvršena primenom kriterijuma odnos cene i kvaliteta na sledeći način:

  1. Ponuđena cena: 65 bodova/pondera
  2. Kvalitet: 35 bodova/pondera

4. PREUZIMANJE INSTRUKCIJA ZA PONUĐAČE

Svi zainteresovani ponuđači mogu preuzeti Konkursnu dokumentaciju sa zvanične internet stranice NALED-a, posredstvom sledećeg linka: 

5. JEZIK PONUDE

Ponude moraju biti date na srpskom jeziku.

6. NAČIN DOSTAVLJANJA PONUDA

Ponude se dostavljaju u papirnoj formi ili elektronskim putem, na jedan od načina koji su utvrđeni u Konkursnoj dokumentaciji.

7. ROK ZA DOSTAVLJANJE PONUDA

Ponude moraju biti dostavljene najkasnije do 29.10.2024. godine, bez obzira na način dostavljanja.

8. MESTO, VREME I NAČIN OTVARANJA PONUDA

Javno otvaranje dostavljenih ponuda biće obavljeno u prostorijama NALED-a, ul. Makedonska br. 30, Beograd, neposredno nakon isteka roka za dostavljanje ponuda, 31.10.2024. godine u 11:00 časova. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati sva zainteresovana lica.

9. ROK ZA DONOŠENJE ODLUKE O DODELI UGOVORA

Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda. Odluka o dodeli ugovora biće dostavljena svim ponuđačima istovremeno.

10. ROK VAŽENJA PONUDE

Ponuda mora važiti najmanje 30 dana od dana javnog otvaranja ponuda.

12. KONTAKT OSOBA ZA PRUŽANJE DODATNIH INFORMACIJA I POJAŠNJENJA

Zainteresovani ponuđači mogu zahtevati mejlom dodatne informacije ili pojašnjenja u cilju pripreme ponude najkasnije sedam dana pre isteka roka za dostavljanje ponuda. Kontakt osoba Adis Berberović, imejl adresa a.berberovic@naled.rs

13. PRIMEDBE PONUĐAČA I PONIŠTENJE POSTUPKA

Ponuđač koji je učestvovao u postupku nabavke ima pravo da podnese primedbu na Odluku o dodeli ugovora u roku od tri dana od dana prijema Odluke ukoliko smatra da je bilo neregularnosti u sprovođenju postupka nabavke ili da je Odluka doneta na pogrešno utvrđenim činjenicama.

Ponuđač je dužan da obrazloži primedbu, kao i da dostavi dokaze koji potvrđuju neregularnost i/ili grešku u utvrđivanju činjenica.

Primedbe se dostavljaju na imejl adresu nabavke@naled.rs

Menadžer za nabavke  će ispitati osnovanost primedbe ponuđača i u roku od 5 (pet) radnih dana od dana prijema primedbe ponuđaču dostaviti odgovor na primedbu i to mejlom u slobodnoj formi. U odgovoru se može konstatovati da je primedba osnovana ili neosnovana.

U slučaju da je primedba osnovana, lice nadležno za nabavke izradiće Odluku o poništavanju odluke o dodeli ugovora i dostaviti je na odobrenje i potpis Izvršnom direktoru. U obrazloženju pomenute Odluke potrebno je ukazati na uočenu nepravilnost i naložiti Komisiji za nabavku da ponovo sprovede postupak evaluacije kako bi se uočena nepravilnost ispravila.

Komisija za nabavku će u dodatnom roku od 5 (pet) radnih dana od dana donošenja Odluke o poništavanju ponoviti evaluaciju ponuda, te izraditi i dostaviti menadžeru za nabavke novi Izveštaj o oceni ponuda. Nakon prijema novog Izveštaja o oceni ponuda, menadžer za nabavke  izrađuje novu Odluku o dodeli ugovora i dalje postupa u skladu sa gore navedenim koracima.

Odluka o dodeli ugovora je konačna ako se protiv nje ne može podneti primedba.

Ova stranica koristi kolačiće kako bismo vam obezbedili najbolje korisničko iskustvo. Ukoliko nastavite da pretražujete stranicu, pristajete na korišćenje kolačića.

NASTAVITE SAZNAJTE VIŠE