Otvoreno radno mesto u NALED-u: Koordinator za regulatornu reformu u domenu digitalizacije

NALED, nezavisna javno-privatna asocijacija koja se zalaže za bolje uslove poslovanja u Srbiji, raspisuje konkurs za radno mesto u okviru Odeljenja za konkurentnost i investicije - Jedinice za konkurentnost:

KOORDINATOR ZA REGULATORNU REFORMU u domenu digitalizacije (m/ž)

Svrha pozicije:

Koordinator za regulatornu reformu (m/ž) nadležan je za temu digitalizacije u okviru Organizacije, iskusan je u ovoj oblasti i spreman da vodi i fasilitira velike grupe saradnika, članova i partnera, često i sa suprotstavljenim stavovima, od identifikacije regulatornih izazova do pripreme konkretnih rešenja. Očekuje se samostalnost i visok nivo/kvalitet izvršenja u radu. Socijalne veštine i sposobnost rešavanja problema koji uključuju izradu plana i konkretnih koraka kako bismo došli do rešenja su ključne veštine uspešnog kandidata.

Glavna zaduženja:

  • prati i analizira regulatorni okvir za poslovanje i na osnovu dijaloga sa članstvom, daje sugestije za unapređenje i izmenu propisa u skladu sa Strateškim planom Organizacije;
  • vodi dijalog sa privredom i predstavnicima institucija u cilju identifikovanja administrativnih barijera u poslovanju i nalaženju usaglašenih rešenja za njihovo prevazilaženje;
  • radi na i/ili koordinira izradu komentara na propise, nacrta zakona, podzakonskih akata i amandmana, kao i izveštaja i akcionih planova iz domena rada;
  • zastupa pred institucijama zajedničke interese članova Organizacije i zagovara unapređenja regulatornog okvira za poslovanje;
  • koordinira rad i/ili učestvuje u radu saveza, radnih i drugih stručnih grupa;
  • predstavlja u javnosti analize, predloge, aktivnosti i rezultate Organizacije i daje izjave za medije u domenu rada;
  • zajedno sa kolegama inicira projekte, učestvuje u izradi prijava za projekte, vodi i/ili učestvuje u realizaciji projekata kao član projektnog tima;
  • razvija saradnju sa donatorima, članovima, partnerskim organizacijama i predstavnicima institucija i angažuje se na jačanju internih kapaciteta Organizacije.

Uslovi i profil kandidata:

  • minimum VII stepen stručne spreme;
  • minimum 4 godina relevantnog radnog iskustva;
  • obavezno iskustvo u radu sa privredom, javnim sektorom i donatorima;
  • poznavanje regulatornog okvira u oblasti eUprave / digitalizacije;
  • poželjno prethodno iskustvo u uspostavljanju elektronskih servisa u privatnom ili javnom sektoru;
  • radno iskustvo u projektno organizovanom radnom okruženju ili iskustvo u vođenju projekata/sprovođenju projektnih aktivnosti kao deo projektnog tima;
  • poznavanje rada na računaru (MS Office, internet servisi);
  • odlično znanje engleskog jezika (pisani i govorni); 
  • napredne veštine rukovođenja poslom i ljudima;
  • odlične veštine komunikacije, fasilitacije i prezentovanja;
  • odlične analitičke veštine i veštine rešavanja problema;
  • intelektualna radoznalost i agilnost u radu;
  • ambicija i orijentisanost na rezultat.

Zainteresovani kandidati se mogu prijaviti slanjem biografije i pratećeg motivacionog pisma elektronskim putem na mejl posao@naled.rs do 22. aprila. Zahvaljujemo se svima na prijavi. Biće kontaktirani kandidati iz užeg izbora.

Ova stranica koristi kolačiće kako bismo vam obezbedili najbolje korisničko iskustvo. Ukoliko nastavite da pretražujete stranicu, pristajete na korišćenje kolačića.

NASTAVITE SAZNAJTE VIŠE