Donator: Svetska banka (World Bank)
Partner: Agencija za integrisane komunikacije Majo Public
Korisnici: Kancelarija za IT i eUpravu
Period realizacije: maj 2025. – maj 2026.
EDGE II – Enabling Digital Governance in Serbia: Communication and Citizen Feedback je projekat koji NALED sprovodi u partnerstvu sa agencijom Majo Public, uz podršku Svetske banke, sa ciljem nastavka kontinuiranog unapređenja procesa digitalne transformacije javne uprave u Srbiji.
Projekat je usmeren na unapređenje komunikacije o elektronskim uslugama, jačanje kapaciteta lokalnih samouprava i povećanje poverenja građana i privrede u eUpravu. Kroz promociju i edukaciju, projekat ima za cilj podsticanje upotrebe elektronskih usluga i aktivno uključivanje lokalnih samouprava u promociju elektronskih usluga.
Fokus projekta je i na pružanju podrške Kancelariji za IT i eUpravu (ITE) u razvoju i promociji sadržaja na Portalu eUprava, s ciljem da elektronske usluge postanu dostupnije i jednostavnije za korišćenje.
Predviđene aktivnosti u okviru projekta su:
Fokus NALED-ovih aktivnosti je na promociji elektronskih usluga do 10 jedinica lokalne samouprave, kroz isticanje primera uspešne digitalne transformacije i dobrih praksi, sa ciljem da se motivišu i ostale lokalne samouprave da krenu istim putem.
28.02.2025
Na sednici Saveza za eUpravu u prostorijama Microsoft Tower-a predstavljeni su dosadašnji rezultati u oblasti digitalne...Pročitaj vest03.02.2020
Na međunarodnoj konferenciji „Digitalna saradnja: transformacija vlada“, koju je organizovala Kancelarija za IT i eUpravu, pod...Pročitaj vestOva stranica koristi kolačiće kako bismo vam obezbedili najbolje korisničko iskustvo. Ukoliko nastavite da pretražujete stranicu, pristajete na korišćenje kolačića.
NASTAVITE SAZNAJTE VIŠE