EDGE II: Communication and Citizen Feedback

Donator: Svetska banka (World Bank) 
Partner: Agencija za integrisane komunikacije Majo Public
Korisnici:Kancelarija za IT i eUpravu
Period realizacije: maj 2025. – maj 2026.

EDGE II – Enabling Digital Governance in Serbia: Communication and Citizen Feedback je projekat koji NALED sprovodi u partnerstvu sa agencijom Majo Public, uz podršku Svetske banke, sa ciljem nastavka kontinuiranog unapređenja procesa digitalne transformacije javne uprave u Srbiji.

Projekat je usmeren na unapređenje komunikacije o elektronskim uslugama, jačanje kapaciteta lokalnih samouprava i povećanje poverenja građana i privrede u eUpravu. Kroz promociju i edukaciju, projekat ima za cilj podsticanje upotrebe elektronskih usluga i aktivno uključivanje lokalnih samouprava u promociju elektronskih usluga.

Fokus projekta je i na pružanju podrške Kancelariji za IT i eUpravu (ITE) u razvoju i promociji sadržaja na Portalu eUprava, s ciljem da elektronske usluge postanu dostupnije i jednostavnije za korišćenje.

Predviđene aktivnosti u okviru projekta su:

  • Promocija postojećih i novih elektronskih usluga na nacionalnom i lokalnom nivou, uz poseban fokus na dostupnost i benefite za krajnje korisnike.
  • Isticanje prednosti elektronske identifikacije kroz upotrebu aplikacije ConsentID, sa ciljem povećanja broja korisnika i poverenja u digitalnu identifikaciju.
  • Podizanje svesti o važnosti i mogućnostima elektronskih usluga među građanima, privredom i javnom upravom.
  • Promocija mobilne aplikacije Portala eUprava (kada bude dostupna), uključujući i komunikaciju o novim eUslugama koje razvija ITE.
  • Unapređenje sadržaja Portala eUprava na osnovu analize povratnih informacija prikupljenih kroz istraživanja javnog mnjenja.
  • Periodično sprovođenje istraživanja javnog mnjenja radi praćenja stavova korisnika i prilagođavanja promotivnih kampanja.
  • Optimizacija sadržaja i SEO Portala eUprava radi bolje vidljivosti elektronskih usluga i veće dostupnosti korisnicima.

Fokus NALED-ovih aktivnosti je na promociji elektronskih usluga do 10 jedinica lokalne samouprave, kroz isticanje primera uspešne digitalne transformacije i dobrih praksi, sa ciljem da se motivišu i ostale lokalne samouprave da krenu istim putem.


Povezani Sadržaji

Vesti

Digitalna budućnost lokalnih samouprava

28.02.2025

Na sednici Saveza za eUpravu u prostorijama Microsoft Tower-a predstavljeni su dosadašnji rezultati u oblasti digitalne...Pročitaj vest
Vesti

Priznanje NALED-u za doprinos razvoju eUprave

03.02.2020

Na međunarodnoj konferenciji „Digitalna saradnja: transformacija vlada“, koju je organizovala Kancelarija za IT i eUpravu, pod...Pročitaj vest

Ova stranica koristi kolačiće kako bismo vam obezbedili najbolje korisničko iskustvo. Ukoliko nastavite da pretražujete stranicu, pristajete na korišćenje kolačića.

NASTAVITE SAZNAJTE VIŠE