Koliko puta ste došli na šalter i shvatili da vam nedostaje još SAMO JEDAN papir?
Zamislite da imate na raspolaganju asistentkinju, koja 24 časa, 7 dana u nedelji može da vam pruži informacije kako da ostvarite neko pravo ili uslugu?
Od oktobra 2021, u izabranim lokalnim samoupravama u Srbiji i Bosni i Hercegovini, građanima je dostupna MIA, digitalna gradska asistentkinja (četbot) koja pruža informacije o procedurama i potrebnoj dokumentaciji za pojedine usluge, 24 časa, 7 dana u nedelji, putem platformi Viber, Facebook Messenger i veb stranica lokalnih samouprava.
Servis MIA razvijen je kroz regionalni projekat „Unapređenje opštinskih usluga u Srbiji i Bosni i Hercegovini uvođenjem ChatBot aplikacije“, koji se realizuje kroz razvojno partnerstvo kompanije Saga i Mreže za povoljno poslovno okruženje u Jugoistočnoj Evropi (BFC SEE), podržano kroz develoPPP.de program koji sprovodi Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH po nalogu Nemačkog saveznog ministarstva za ekonomsku saradnju i razvoj (BMZ).
Uvođenjem digitalne platforme za komunikaciju, lokalne samouprave postaju bliže građanima i privredi, i na efikasniji i transparentniji način pružaju informacije o administrativnim procedurama.
GDE JE DOSTUPNA MIA?
MIA je dostupna u izabranim pilot gradovima i opštinama Srbije i Bosne i Hercegovine: Sombor, Šabac, Bijeljina i Laktaši, a očekuje se da će pozitivna iskustva uticati na primenu digitalnog servisa i u drugim gradovima u regionu. U svakoj lokalnoj samoupravi, MIA je specijalizovana za odabrane procedure.
SOMBOR
MIA pruža podršku u informisanju o sledećim administrativnim procedurama na lokalu:
Za više detalja i platforme na kojima je dostupna MIA, posetite veb stranicu Sombora.
ŠABAC
Građani i privreda u Šapcu mogu da računaju na podršku MIA asistentkinje prilikom informisanja o sledećim procedurama:
Za dodatne informacije i lokalne kanale na kojima MIA komunicira, posetite veb stranicu Šapca.
BIJELJINA
MIA će građanima u Bijeljini pružati informacije o koracima i potrebnoj dokumentaciji za sledeće procedure:
Za više informacija i pristup kanalima komunikacije sa MIA asistentkinjom, posetite veb stranicu Bijeljine.
LAKTAŠI
Građani Laktaša putem MIA digitalne asistentkinje moći će da se informišu o sledećim administrativnim procedurama:
Za više detalja o MIA asistentkinji i ostvarivanju komunikacije sa njom, posetite veb stranicu Laktaša.
ZAŠTO MIA?
MIA je četbot koji olakšava pružanje javnih usluga, tako što ubrzava postupke i smanjuje potrebu za odlaskom na više gradskih lokacija da bi se završili administrativni procesi, koji su često zakonski obavezni.
Četbotovi predstavljaju najsavremenija tehnološka rešenja za komunikaciju i danas zamenjuju bezbroj korisničkih servisa u razvijenom svetu.
MIA pomaže zaposlenima u Gradskoj upravi da jednolične poslove zamene složenijim i zanimljivijim, a građanima omogućava da mnogobrojne odgovore dobiju iz svog doma ili neke druge udobne lokacije, u vreme kada im najviše odgovara.
05.10.2021
Virtuelni asistent MIA (Municipal Inteligent Assistant) od danas će, u...Pročitaj vest19.11.2020
U okviru projekta „Unapređenje opštinskih usluga u Srbiji i BiH...Pročitaj obaveštenje21.07.2021
Građani Šapca i Sombora od septembra dobijaju ličnog virtualnog...Pročitaj vestOva stranica koristi kolačiće kako bismo vam obezbedili najbolje korisničko iskustvo. Ukoliko nastavite da pretražujete stranicu, pristajete na korišćenje kolačića.
NASTAVITE SAZNAJTE VIŠE